Boldhold

I samarbejde med AOF tilbyder vi et boldhold - et hold for dig som gerne vil styrke og stramme din krop op på en sjov måde.

Træningen består af styrke- og stabilitetsøvelser for arme, ben, balle, mave og ryg. Derudover er der fokus på balance og kropsholdning. Der er plads til individuelle behov samt forskellige niveauer på dette hold. Al træningen foregår på eller med en stor træningsbold.

Medbring drikkedunk, indesko og gymnastiktøj.

Holdet varer 10 uger, og hver lektion er af 1 times varighed.

 

 

Yderligere info, foråret 2017.

 

Tilmelding via AOF's hjemmeside.

 

Instruktør: Lise W. Nørby

Efterfødsel

I samarbejde med AOF tilbyder vi efterfødselstræning – et kursus for dig som gerne vil i gang efter fødslen. Det er alsidig træning som opbygges gradvist og tilgodeser individuelle behov. Der er en kort gennemgang af bækkenbunden, og træning af denne er med hver gang. Vi træner kondition og generel styrke af hele kroppen samt muskelkorset og holdning. Derudover har vi babymassage og afspænding. Vi snakker om din babys udvikling, og hvad du kan gøre for at stimulere til aktivitet, og undgå skævt kranie. Holdet varer 10 uger og er af 1 times varighed.

 

Opstart: august 2016, holdet er fuldt besat

Nyt hold: Yderligere info foråret 2017

Tilmelding via AOF's hjemmeside.

 

Instruktør: Anette Kirk

Gi' en god dag til din krop

I samarbejde med AOF tilbyder vi  et hold, som er for dig, der er frisk og gerne vil forblive det. Motionen består af cirkeltræning, hvori der indgår både konditions- og styrketræning for hele kroppen. Konditionstræningen foregår både på gulv og i maskiner. En stor del af styrketræningen er opbygget af funktionelle øvelser, træning med elastik, store bolde og frivægte.

Kombinationen af konditionstræning og styrketræning er god til forebyggelse af livsstilssygdomme.

Holdet forløber over 10 uger, og er af 1 times varighed.

 

Yderligere info, foråret 2017

 

Instruktør: Lise W. Nørby

Ta' hånd om din nakke

I samarbejde med AOF tilbydes et kursus for dig med nakke- og skuldergener. Holdet består af 8 timers træning med fokus på styrketræning, stabiliserende øvelser og holdningskorrigerende øvelser. Holdet henvender sig specielt til dig, der døjer med vedvarende gener fra nakke/skulderåget.

 

Yderligere info, foråret 2017

 

Instruktør: Lene Christoffersen